MASO OD PAEX - PŘIJÍMÁME PŘEDOBJEDNÁVKY NA KONEC DUBNA

Jak nakupovat

Jak nakupovat

1. Výběr produktů. 

Vyberte v levém sloupci kategorii výrobků, o které máte zájem. Objeví se stručný výpis výrobků v kategorii. Můžete si vybrat podkategorii, kde naleznete veškeré produkty této kategorie. Klepnutím na výrobek získáte detailní informace. Pokud víte konkrétně co hledáte, použijte horní obdélník s lupou.

U produktů Externí sklad je dodání obvykle do týdne.

2. Přidání produktů do "košíku".

U každého produktu je uveden odkaz "do košíku". Klepnutím na tento odkaz se vloží jeden kus tohoto výrobku do "košíku", což je seznam vámi objednaného zboží. Pokud má jedno zboží více variant, klepněte na odkaz u požadované varianty. Změnu počtu kusů zboží nebo vymazání zboží z objednávky lze provést později při dokončení nákupu. Obsah košíku se zobrazuje vpravo nahoře.

3. Dokončení nákupu a odeslání objednávky.

Klepněte na košík vpravo nahoře. Objeví se seznam zboží na objednávce. Můžete upravit počet kusů zboží nebo některé výrobky z objednávky smazat.

Můžete si vybrat i z nabízeného Souvisejícího zboží něco, na co jste třeba zapomněli. Klikněte na Pokračovat v objednávce. Vyberte způsob placení a dopravy a klikněte na Pokračovat.

Vyplňte dodací údaje do formuláře a odešlete objednávku klepnutím na tlačítko "Odeslat objednávku".

V případě, že máte jakýkoli specifický požadavek, napište jej do pole "poznámka".

Pokud objednávku neodešlete, můžete se vrátit do katalogu a pokračovat v nákupu.

 

ZPRACOVÁNÍ OBJEDNÁVKY

- Zvolíte-li platbu převodem, bude vám v nejkratším možném čase zaslán e-mail s platebními údaji a fakturou.

- Expedice zboží probíhá po obdržení platby na účet, nebo v případě dobírky obratem po zpracování.

 

DOPRAVA

Zboží je možno doručit prostřednictvím PPL, RAKrozvozu, Zásilkovny  nebo osobního odběru v Černvíru.

Balné neúčtujeme.

CENÍK DOPRAVY

Cena dopravy závisí na váze a rozměrech zásilky.

PPL bere balíky do maximálně 30 kg – pokud objednáváte 2x15 kg granule, budou rozděleny do dvou balíků. Zásilkovna přijímá balíky do 5 kg (včetně obalu).

PPL

- doručení kurýrem k vám domů nebo do práce do 1-2 pracovních dnů od odeslání zboží
- kurýr vás bude telefonicky kontaktovat ohledně dodání
- cena dopravy od 89,- kč poštovné, 50,- Kč dobírka

- doprava Zdarma se vztahuje jen na vybrané zboží v akci
- při platbě bankovním převodem bude zboží odesláno po obdržení platby na náš účet

 

Zásilkovna

- zásilku si vyzvednete osobně na výdejním místě
- k vyzvednutí do 2 pracovních dnů od odeslání zboží, zůstává uloženo až 21 dnů
- k vyzvednutí zásilky budete potřebovat znát heslo, které vám přijde na telefon a e-mail uvedený v objednávce
- cena dopravy je od 53,- Kč po ČR a od 75,- na Slovensko

RAKrozvoz

- nad 2000 Kč je rozvoz ZDARMA

- rozvoz naším autem probíhá každé úterý a čtvrtek až domů nebo do práce

- čas rozvozu je obvykle mezi 12-17 hodin podle množství objednávek (může být dříve i později)

- v den rozvozu vždy obdržíte kolem poledne SMS zprávu o času doručení – nehodí-li se vám tento čas – NEPRODLENĚ NÁS KONTAKTUJTE a domluvíme se na alternativě

- v době doručení buďte prosím na telefonu a zboží si přiďte vyzvednout s taškou/bednou na odnos

 OSOBNÍ ODBĚR

- předobjednané zboží je možné si vyzvednout na sídle Černvír 10, 59262 po domluvě

- jakmile bude zboží připravené k odběru, budeme Vás kontaktovat e-mailem nebo telefonicky 

- osobní odběry jsou ZDARMA

 

PLATEBNÍ PODMÍNKY

 PLATBA BANKOVNÍM PŘEVODEM

- bankovním převodem z Vašeho účtu
- odesláním částky poštovní poukázkou typu A
- bankovní spojení:
332335624/0300 (ČSOB)
- variabilní symbol 
JE totožný s číslem objednávky - plaťte prosím vždy až na základě faktury, kterou obdržíte e-mailem.

PLATBA DOBÍRKOU

- zboží zaplatíte doručovací službě při převzetí objednávky

 

PLATBA V HOTOVOSTI

 - zboží zaplatíte hotově při převzetí zboží

 

JAK REKLAMOVAT, VYMĚNIT NEBO VRÁTIT ZBOŽÍ

POSTUP PŘI REKLAMACI, VÝMĚNĚ NEBO VRÁCENÍ ZBOŽÍ

  1. Jako první nás informujte písemně na email obchod@rak-brno.cz

  2. zboží zašlete jako doporučený balík na naši adresu, neposílejte zboží na dobírku – nebude převzato.

  3. do zásilky uveďte DŮVOD (vzorový formulář) reklamace, vrácení nebo za co chcete měnit zboží a přiložte kopii daňového dokladu - bez tohoto může dojít k prodlení ve vyřízení vašeho požadavku, nebo k jeho zamítnutí.

Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději však do 30 dnů od jejího vzniku.

Adresa pro doručování:

Chovatelské potřeby RAK-Brno s. r. o.

Černvír 10, 592 62

RAK logo