Kategorie

Newsletter

Obchodní podmínky
pro maloobchodní prodej zboží a služeb obchodní společnosti

Chovatelské potřeby RAK-Brno.cz, Bc. Zuzana Kratochvílová
se sídlem Černvír 10, 59262 Brno IČO: 72447061

1. PŘEDMĚT PLNĚNÍ

Předmětem plnění je dodávka zboží objednaného z webového obchodu www.RAK-BRNO.cz nebo zakoupeného na výdejních místechči doručené rozvozem (viz Doprava a rozvoz)

2. KUPNÍ CENA ZBOŽÍ A SLUŽEB

a. cena předmětu koupě 
Smluvní strany se dohodly na kupní ceně předmětu koupě, která je jako cena objednaného zboží uvedena na webových stránkách prodávajícího, tato kupní cena již obsahuje DPH. 
Kupní cena může být kupujícím uhrazena pouze způsoby, které jsou nabízeny na www.RAK-BRNO.cz. Uhrazení kupní ceny je podmínkou předání předmětu koupě kupujícímu a přechodu vlastnického práva k předmětu koupě na kupujícího. 

b. poštovné a balné 
Ceny nezahrnují poštovné. Balné není účtováno. 
Cena přepravy závisí na zvoleném způsobu přepravy.

Zásilky do 30 kg doprava DPD + dobírka 130 Kč vč. DPH,

doprava do 1 kg doprava ČP + dobírka 100 Kč vč. DPH

doprava do 30 kg doprava DPD s platbou předem 80 Kč vč. DPH.

Osobní odběr na výdejním místě v Brně i v Černvíře je zdarma.

VEŠKERÉ PLATBY JSOU MOŽNÉ POUZE BEZHOTOVOSTNĚ - PLATÍ NA ROZVOZ MASA A ZBOŽÍ PO BRNĚ A OKOLÍ I NA OSOBNÍ ODBĚRY V BRNĚ I V ČERNVÍŘE

Zboží zasíláme pouze po České republice. Slovensko pouze po domluvě!

Slovensko je obvykle okolo 250 Kč - dobírka a 200 Kč s platbou předem.

Možno platit předem na EUR účet.

Storno již odeslané zásilky možné pouze za poplatek 200 Kč.

Rozvoz po Brně a okolí 0-100 Kč - podrobnosti v sekci Doprava a rozvoz.

Náklady na vrácení zboží:

Pokud využijete vašeho práva na odstoupení od smlouvy, platíte přímé náklady vzniklé při vracení zboží, pro které chcete odstoupit od kupní smlouvy. Výška nákladů závisí na výšce poštovného pro zásilku u pošty nebo u srovnatelné přepravní služby (řídí se obvkle váhou a velikosti zásilky).

Výměna špatně objednaného zboží - špatně změřená klec, domeček, obleček, obojek, postroj, botičky, pelíšky atp. je možná za manipulační poplatek 200 Kč.


OD 1. 3. 2017 JSOU ZRUŠENY HOTOVOSTNÍ PLATBY A VEŠKERÉ OBJEDNÁVKY JSOU VYŘIZOVÁNY POUZE PO PLATBĚ PŘEDEM! VZTAHUJE SE NA ROZVOZ I OSOBNÍ ODBĚR MASA I NA VÝDEJNÍ MÍSTA!

 

3. DODACÍ TERMÍNY

Dodací termín činí obvykle 1 – 10 dní (v závislosti na zvoleném druhu přepravy) od objednání pro zboží které je SKLADEM.
Pro zboží které nedržíme skladem je v popisu zboží vždy uveden (alespoň předpokládaný) termín dodání.
V případě, že u objednaného zboží dojde k vyprodání,bude kupující okamžitě informován o této skutečnosti a bude mu navrhnut možný termín dodání. V případě neakceptování náhradního termínu dodání může kupující odstoupit od smlouvy.

ROZVOZY A DODÁNÍ NA VÝDEJNÍ MÍSTO POUZE PO PLATBĚ PŘEDEM!

4. OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Osobní údaje, potřebné pro komunikaci s kupujícím, budou použity výhradně pro účely objednávkového systému zboží, pro účely vnitřních rozborů a analýz sloužících k vyhodnocení systému. Vyhrazujeme si právo uživatele s použitím těchto údajů informovat o svých připravovaných aktivitách - slevy, akce apod. 
Společnost Bc. Zuzana Kratochvílová, Chovatelské potřeby RAK-Brno.cz se zavazuje, že osobní údaje neposkytne v jakékoli podobě třetí straně, s výjimkou případů, kdy tak stanoví zákon ve vztahu k orgánům Českého státu a státní správy. Provozovatel serveru www.RAK-BRNO.cz prohlašuje, že veškeré osobní údaje jsou důvěrné, budou použity pouze pro interní potřebu a nebudou zveřejněny, poskytnuty třetí osobě či nijak zneužity. Osobní informace jsou shromažďovány z obchodních, logistických, statistických a marketingových důvodů. 
Při nakládání s osobními daty se provozovatel zavazuje řídit zákonem č.101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů. Pokud nastane obchodní případ, kdy je nutné předat osobní informace zákazníka dodavateli (např. při vystavení “Záručního listu”), se provozovatel zavazuje, že tyto informace předá až po předchozím odsouhlasení daným zákazníkem. Bez souhlasu není možné jakékoliv informace osobního charakteru předávat. 
Zákazník využíváním služeb internetového obchodu dává souhlas ke shromaždování osobních údajů. Při registraci jsou požadovány základní informace o zákazníkovi, které se dále doplňují při provedení objednávky. Zákazník má právo zažádat o vymazání osobních údajů z databáze.

5. ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY, REKLAMACE, ROZPOR S KUPNÍ SMLOUVOU

Kupující je oprávněn od kupní smlouvy odstoupit a to vrácením nepoškozeného a nepoužitého předmětu koupě v původním nepoškozeném obalu včetně příslušenství, veškerého označení použitého výrobcem, návodu a příp. záručního listu nejpozději do 14 dnů od převzetí předmětu koupě.
POZOR!! ZASÍLÁTE-LI ZBOŽÍ ZPĚT Z DŮVODŮ ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY, MUSÍTE JEŠTĚ PŘED ZASLÁNÍM ZBOŽÍ NA NAŠI ADRESU O TÉTO SKUTEČNOSTI INFORMOVAT PÍSEMNĚ NÁŠ ZÁKAZNICKÝ SERVIS!! 
V případě že takto neučiníte a zboží se k nám vrátí poškozené - a to i v případě že poškození způsobila např. Česká pošta, která zásilku zpět k nám přepravovala - NEMŮŽEME VÁM VRÁTIT PLNOU ČÁSTKU ZA ZBOŽÍ!! zaslání vráceného zboží zpět prodávajícímu hradí kupující. Vrácené zboží nikdy neposílejte na dobírku – nebude převzato!
V písemném oznámení odstoupení od smlouvy uveďte též prosím číslo účtu pro převod částky za vrácené zboží a poštovné.
Poté co je prodávajícímu vrácen předmět koupě a zasláno písemné odstoupení od smlouvy, převede prodávající na účet kupujícího plnou částku za vrácené zboží (v případě že zboží bylo vráceno nepoškozené a v původním obalu). Dopravné se nevrací. Vrácení zboží od kupujícího je na vlastní náklady a neproplácí se.
Prodávající odpovídá kupujícímu za to, že prodávaná věc je při převzetí kupujícím ve shodě s kupní smlouvou a zejména, že je bez vad.
Prodávaný předmět má jakost a užitné vlastnosti smlouvou požadované, prodávajícím popisované, popřípadě jakost a užitné vlastnosti pro věc takového druhu obvyklé a odpovídá účelu, který prodávající pro použití věci uvádí nebo pro který se věc obvykle používá. 
V případě osobního odběru, má kupující právo, aby byla věc před ním překontrolována nebo aby její činnost mu byla předvedena.

Při koupi tagísků se zboží zadává do výroby pouze po platbě předem a takové objednávky nelze stornovat!

Zakázková výroba = obojky, vodítka a stopovačky - lze stornovat pouze za poplatek 200 Kč.

 

Náklady na vrácení zboží:

Pokud využijete vašeho práva na odstoupení od smlouvy, platíte přímé náklady vzniklé při vracení zboží, pro které chcete odstoupit od kupní smlouvy. Výška nákladů závisí na výšce poštovného pro zásilku u pošty nebo u srovnatelné přepravní služby (řídí se obvkle váhou a velikosti zásilky).


Při výberu oblečků pro psy vždy pečlivě přeměřujte - v případě nejasností nás kontaktujte na telefonu nebo emailu. Je důležité brát v potaz délku zad - ta se měří od kohoutku po kořen ocasu a obvod hrudníku psa. Vrácení oblečku je možné do 14 dní bez udání důvodu v originálním obalu a nepoužitý. Dopravné se nevrací. Výměna oblečku za jinou velikost je možná (pokud je skladem) za úhradu dopravného + případného rozdílu ve velikosetech.


V případě, že věc při převzetí kupujícím není ve shodě s kupní smlouvou, má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku kupujícího buď výměnou věci, nebo její opravou; není-li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit. To neplatí, pokud kupující před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil.
Rozpor s kupní smlouvou, který se projeví během šesti měsíců ode dne převzetí věci, se považuje za rozpor existující již při jejím převzetí, pokud to neodporuje povaze věci nebo pokud se neprokáže opak.

V případě, že kupující nepřevzal zásilku obsahující předmět prodeje, popřípadě promeškal odběrní lhůtu kurýrní služby, je kupující povinen uhradit prodávajícímu všechny vynaložené náklady v souvislosti s odesláním zboží. V případě, že kupující odmítne nebo z jakéhokoliv neznámého důvodu nepřevezme zásilku, je prodávající oprávněn poskytnout jeho údaje spolupracující agentuře k vymožení nákladů spojených s objednáním zboží, vyřízením a zasláním objednávky a také nákladů na vymožení konečné sečtené částky + úroků z prodlení. Dále bude zveřejněn jako nespolehlivý zákazník na webu www.RAK-BRNO.cz

Kupující je povinen před potvrzením převzetí zboží od přepravce zkontrolovat, zda zásilka nenese známky poškození při přepravě. Pokud ano, pak je povinen dále zkontrolovat jestli opravdu došlo k poškození zboží v zásilce. O případném poškození zboží během přepravy je kupující povinen neprodleně informovat jak přepravce (učiněním zápisu v listu převzetí zásilky), tak prodávajícího, nejpozději však do tří pracovních dnů od převzetí zboží. Kupující má právo poškozenou zásilku nepřevzít.

Kupující je povinen zboží dodané prodávajícím prohlédnout, vyzkoušet a zkontrolovat bez zbytečného odkladu. V případě zjištěných závad je kupující povinen prodávajícího o těchto závadách informovat e-mailem (obchod@rak-brno.cz nebo osobně (na pobočkách uvedených v sekci "Kontakty") nejpozději do třech dnů od převzetí zboží.

Vznikne-li na dodaném zboží reklamovatelná vada, či kupující požaduje výměnu, vrácení může kupující uplatnit reklamaci osobně (na pobočkách uvedených v sekci "Kontakty") nebo e-mailem (obchod@rak-brno.cz). Zboží které bylo kupujícímu zasláno přepravní službou nebo si jej přebíral na výdejním místě je NUTNÉ zasílat na korespondenční adresu. V případě, že kupující bude  zboží reklamovat  zasláním  přepravní službou (např. Českou poštou)  je nutné zásilku adresovat na:

Bc. Zuzana Kratochvílová
Černvír 10
592 62 Nedvědice

V případě zasláním zásilky na jinou adresu, nebude zásilka převzata  (zásilka se vrátí kupujícímu) a reklamace nebude dále zpracovávána.

Reklamace jsou vyřizovány dle zákona do 30 dnů. Je-li to možné, dříve. Rychlost vyřízení reklamace záleží na úplnosti dodaných dokumentů jako jsou: průvodní dopis (kompletní adresa, telefonní spojení) a prodejní doklad, všechny doklady zasílejte v kopii, nebudou vraceny.

6. UŽIVATELSKÝ ÚČET

Na základě registrace kupujícího provedené na webové stránce může kupující přistupovat do svého uživatelského rozhraní. Ze svého uživatelského rozhraní může kupující provádět objednávání zboží (dále jen „uživatelský účet“). V případě, že to webové rozhraní obchodu umožňuje, může kupující provádět objednávání zboží též bez registrace přímo z webového rozhraní obchodu.

Při registraci na webové stránce a při objednávání zboží je kupující povinen uvádět správně a pravdivě všechny údaje. Údaje uvedené v uživatelském účtu je kupující při jakékoliv jejich změně povinen aktualizovat. Údaje uvedené kupujícím v uživatelském účtu a při objednávání zboží jsou prodávajícím považovány za správné.

7. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

Odesláním elektronické objednávky kupující bez výhrad přijímá veškerá ustanovení obchodních podmínek ve znění platném v den odeslání objednávky, jakož i platnou cenu objednaného zboží včetně přepravného či balného, nebylo-li v konkrétním případě prokazatelně dohodnuto jinak. Odeslanou objednávkou je kupující neodvolatelně vázán.
Účastníci se výslovně ve smyslu ust. § 262 odstavce 1 obchodního zákoníku dohodli, že není-li podmínkami výslovně stanoveno jinak, řídí se jejich práva a povinnosti obchodním zákoníkem, zejména jeho ust. § 409.
Uvedené ceny jsou platné ke dni objednání zboží.

Obchodní podmínky jsou platné od 26.2.2017